7-А

21.01.21

Тема: Різноманітність та значення ссавців.

Перевірка домашнього завдання.

З наведених характеристик тварин охарактеризуйте ті, які стосуються ссавців.

1)    розвинутий волосяний покрив;

2)    розвинутий пір’яний покрив;

3)    шкіра вкрита лускою;

4)    у шкірі немає залоз;

5)    у шкірі є залози;

6)    вигодовують малят молоком, яке виробляється в молочних залозах;

7)    між грудною і черевною порожниною немає перегородки;

8)    є діафрагма;

9)    дихання за допомогою зябер;

10)  дихання легеневе;

11)  серце чотирикамерне;

12)  теплокровні тварини;

13)  розвинута центральна нервова система;

14)  розмножуються відкладанням яєць;

15)    наявність матки і плаценти;

16)  очі без повік.

До вашої уваги пропоную відео урок.


Завдання: за допомогою відео та підручника виписати тварин,які занесені до Червоої книги України та Міжнародної.

19.01.21

Тема: Ссавці, їх особливості.

На минулому уроці ми завершили вивчати клас Птахи. Тому зараз ви виконаєте невелике завдання. Ваше завдання написати цифри, які стосуються птахів.

Випишіть номери ознак, характерні для птахів.

1.       Розвинутий волосяний покрив.

2.       Розвинутий пір'яний покрив.

3.       Шкіра вкрита лусочками.

4.       У шкірі майже немає залоз.

5.       У шкірі багато залоз.

6.       Дихання з допомогою зябер.

7.       Дихання з допомогою легень.

8.       Серце трикамерне.

   9.Серце чотирикамерне

10.       Теплокровні тварини.

11.       Холоднокровні тварини.

12.       Розвинута центральна нервова система.

13.       Розмноження відкладанням яєць.

14.       Очі мають повіки.

15.       Очі без повік.

16.       Два кола кровообігу.

17.       Механізм подвійного дихання.

18.       У переважної більшості представників грудина має кіль.

Уважно переглянути відео урок. Записати у зошит головні риси ссавців та залози.

Домашнє завдання: опрацювати § 23

14.01.21

Тема: Розмноження та розвиток птахів, їх різноманіття.

Актуалізація опорних знань .

«Швидкі запитання» (обов'язково)

1.  На які відділи поділяється тіло птаха? 

2.  Які органи розташовані на голові птаха? 

3.  Від чого залежить форма дзьоба? 

4.   З яких частин складається дзьоб? 

5.    Які особливості будови шкіри у птахів? 

6.   Яка залоза шкіри розвинена у птахів? 

7.   Які види пер характерні для птахів? 

8.   На які групи можна поділити контурні пера в залежності від виконуваних функцій? 

10. Які пера розташовані у хвостовій частині тіла? 

11. Які пера розташовані на крилах

12. Яке значення має форма та будова пальців на ногах птахів

   На сьогоднішньому уроці ми постараємося дати відповіді на такі запитання :

1.     Що таке шлюбна поведінка та які її прояви?

2.     Чому у птахів різна будова гнізда?

3.     Яка будова яйця і яке значення кожної з частин?

4.     Чому птахи відкладають яйця, а не виношують в організмі?

5.     Які є типи пташенят залежно від їх фізіологічного розвитку?

Для цього пропоную уважно переглянути відео.

Завдання: замалювати будову яйця, підписати складові частини, користуючись відео та підручником.
Перекреслити таблицю у зошит.




Домашнє завдання: опрацювати § 21,22

 12.01.21

Тема: Особливості будови та процесів життєдіяльності птахів.

1.Переглянути відео за допомогою, якого вивчити будову птахів.

2.Опрацювати § 20, стор. 85 (замалювати будову пера)
3. Виконати практичну роботу №2.

22.10.20

Тема: Особливості будови та життєдіяльності павукоподібних.

1. Переглянути відео за допомогою, якого вивчити будову павукоподібних.

2. §10, прочитати та виписати поняття: хеліцери, ногощупальця.
3. Виконати письмово завданя:

20.10.20

Тема: Різноманітність та практичне значення ракоподібних.

1. Переглянути відео.


Різноманітність ракоподібних:

1.Ряд  Десятиногі  

 2.РядРівноногі  

 3.РядКоропоїд   

4.Ряд Гіллястовусі   

 5.Ряд Веслоногі

1. Ряд Десятиногі ракоподібні: річковий рак, трав’яний рак, краб, рак-самітник, креветки, омари, лангусти (об’єкт харчування людини). Вони мають 5 пар ходильних ніг та 3 пари ногощелеп. Річкові раки та інші, живлячись залишками тварин, звільняють воду від речовин, що розкладаються, виконуючи роль санітарів водойм.

2. Ряд Рівноногі раки: мокриці, водяні віслюки. Черевні та грудні кінцівки мало відрізняються. Одна з пар черевних ніжок у мокриць розширена і утворює кришечки, що прикривають зяброві вирости. Мокриці — наземні ракоподібні. Водяні віслюки у прісних водоймах живляться рештками рослин і є улюбленою поживою для багатьох риб.

3. Ряд Коропоїди: коропоїд. Паразитичнатварина, щооселяється на зябрах та лусці риб і живиться їхніми соками.

4. Ряд Гіллястовусі раки: дафнії. Мають видовжені та розгалужені вусики другої пари. Переміщаютьсястрибками, тому їхназивають «водяні блохи».Дафнії — водяні блохи (планктонніорганізми), пересуваютьсястрибками. Є кормом для більшостіриб, тому вони маютьважливепрактичнезначення для рибногогосподарства.

5. Ряд Веслоногі: циклопи. Тіловидовжене, складається з великоїсуцільноїголови, посегментованого грудного та черевноговідділів. Перша пара бере участь у плаванні.Циклопи — планктонні рачки, маютьважливезначення у колообігуречовинвприроді, становлячизначнучастинураціонубагатьохрибі китоподібних. Разом з тим вони завдаютьшкоди як проміжнігосподарінебезпечних для людини і тваринпаразитичнихчервів.

2. §9 стор. 35, виписати представників ракоподібних.

3. Стор.37 виконати творче завдання (письмово)
4. Відповісти на запитання письмово: яке значення ракоподібних у природі та житті людини.

Комментариев нет:

Отправить комментарий